Beslutsångest. Vit eller svart iPhone 4S?
Vit eller svart iphone 4s?
Har läst att vit lätt blir smutsig, och skitig vid skärm kanterna osv (hur nu den kan bli det, inte rullar man dem i lera?) :P
Läste även att skärmen ska ge sämre upplevelse känsla, eftersom kontrasten är vit (iphonen) och det blir jobbigt för ögonen efter ett tag…
Hur som helst, så inser ni nog att jag är sugen på en vit. Ni med vita, hur upplever ni användingen av dem?
Funkar bra :) Om man har screenprotector på och stoppar ner den i jeansen hela tiden så blir screenprotrctorn (haha, svenskt namn?) blåvitturkos (typ) sen blir det lite smuts o så… den funkar finfint att använda med spricka på skärmen också (y) (haha, ska fixa det)
Kram Xia
bloggen
Instagram: Xiah
twitter: Xiah
wordfeud: xiahallding@hotmail.com
Screenprotector…Är det sån skydd av plast som man har på skärmen?
Oj. Att den blir blåvit/turkos låter inte kul :P
Nåväl. Andra förslag/upplevelser av iphone 4s vit?
Yup! Alltså, bara själva plasten inte telefonen (omnån nu trodde det) Annars funkar den ju bra att titta på (med vit ram runt lixom) sitter några Timmar om dan o bara spelar (och läser) med d en o jag upplever inget problem med det :D
Kram Xia
bloggen
Instagram: Xiah
twitter: Xiah
wordfeud: xiahallding@hotmail.com
Jag persoligen tycker att svart är snyggast! :)
Jag har iPhone 4S vit och är supernöjd, skitig har den då inte blivit, men så brukar jag inte dra den i ett koppel bakom mig på skogspromenaderna heller… Vad gäller ljus och kontraster och det där har jag inte upptäckt några problem, kan sitta och läsa/surfa/spela ett par timmar utan att det gör något!
Gaah. Jobbigt.. :S
Är ganska sugen på en vit, men är sjukt rädd att smutsen kmr synas mer och liksom fastna mellan skärm o kanter… Medans på den svarta syns fingeravtrycken mest på…
Hm… Fast oavsett vilken färg man väljer finns det sk. bumpers och skins till iphonen.
Förstår att vitt är poppis, men är rädd att tröttna på färgen. :P
Syrran har en vit men det enda vi pratat om är hur hemskt trist smutsig färg hennes vita bumper fick direkt. Har inte tänkt på hur själva telefonen klarat sig från smuts.
Jag själv har en svart och kommer fortsätta med det, jag föredrar dom! 

Mvh Stephanie 

Vet ni, tror jag köper den svarta ändå :-)
Eftersom alla tycks ha den vita … så blir det trist. :P
Sen kan man ju alltid "byta" färg med hjälp av skins, och cases. :)
Undrar bara en sak. Har sett iPhone 4S med guld kanter ist för silver. Vet ej om de finns kvar på marknaden, kanske var det en "special edition" bara?
#8: Apple har inte gjort någon iPhone med guldiga kanter. Antingen var det ett skal eller något någon annan har gjort.
Vågar du så måla med ett nagellack! :p

Mvh Stephanie 

#10Haha, nagellack.. den var bra. :P
#9 Hm… vad konstigt. Har sett det på mina vänners iphone. Kanske var det jag som såg fel. Kanterna som jag menar är där volymknappen, osv sitter. Kanterna är då i silver va? åh, så sugen på denna iphone look, men om de aldrig har gett ut en sådan look, så köper jag skall till. :)
#11: Har du sett det är det inte Apple som har gjort det. 
#8 Som jag skrev i den andra tråden så finns det vissa affärer som byter ut detta. Jag vet även att man faktiskt kan byta färg på hela mobilen om man så vill det…
Affären jag pratade om i det andra inlägget hette visst PhoneArt ( http://www.facebook.com/PhoneArtAB )
Svart, utan plast. Plasten ger en grynig skärm.
#14 Vad menar du med plast? Att man tar bort skärm skyddet?
:-)
Jepp retinaskärmen är behandlad från Apple och behöver bara torkas av med vatten.
Jaha.
Har smutsigt jobb och skitiga handskar och bollar upp och ner med den vita. Inte är min skitig i skärmkanten. Den ser fortfarande ut som ny.
Intressant att veta! Tack #18.
Håller den sig ren i färgen också? :/
Den ser fortfarande ut som ny. Den är fortfarande vit och fin. Har heller inte hört någon annan på jobbet klaga att deras är svart och ful. För telefonen skulle bli svart om det ville sig illa på jobbet. Det enda som blir fult är copter skärmen som sitter på och som har extremt dålig passform. Men den har blivit utbytt nu, så nu är telefonen ännu vitare. Köp dig en vit du kommer inte ångra dig.
Och du distraheras inte av färgen om du tex tittar på film med iphonen? :-)
Tror jag satsar på en vit. De är ju så snygga och stilrena. :P
Nej det tycker jag inte. Tror snarare att det är snällare för ögat med vit.