iPhone iFokus

iPhone

Etikett: appar
Läst 10977 ggr
Etnica
0

Kalenderapp som kan synkas med annan telefon

Undrar om det finns någon kalenderapp som automatiskt kan synkas med min mans telefon? Typ som shop, shop-appen gör.

Använder nu week cal.

Niklas
2

Enklast kanske det är att Synka iPhone med Googles kalender och dela ut kalendern till din man som också kan Synka med Googles kalender.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

jobi55
0

Niklas det har vi gjort jag har en iphone och min man en samsung galaxi II ..han kan se min kalender men jag kan inte se hans trots att han delat ut sin

Nån som vet vad problemet kan ligga?

Niklas
1

Har du var den under kalendrar i kalender-appen?

jobi55
0

? Nu får du utveckla det svaret lite Niklas

Niklas
0

Idiotiskt att jag inte läste innan jag sparade svaret. "Var" skulle ha varit "valt".

Har du valt den (hans kalender) under Kalendrar i kalender-appen?

jobi55
0

ja den finns listan det står nåt om 5 kalendrar men jag fattar inte riktigt  för om jag klickar på hans gmailadress så försvinner den

Niklas
0

Hamnar det alltså inte en bock brevid den kalendern när du väljer den?

[joab]
2

Man behöver slå på Google Sync för att Synka mer än en Google-kalender. Gå till http://m.google.com/sync i Safari. Byt språk till engelska på denn sidan. Välj enheten och bocka för dom kalendrar (egna och sådana som andra delat ut) som ska synkas till iPhone.

jobi55
0

det enda som händer då är att jag ser gmailkalendern o våra inbokade saker…men i min kalender till iphone (standard syns det fortfarande ingenting)

mmarcopolo
0

Prova att Synka din gmail i din iPhone med Microsoft Exchange och inte genom att välja Google när du lägger till konto:

http://iphone.ifokus.se/articles/4d714038b9cb462239056d87-synka-med-gmail-google-kalender-och-kontakter