iPhone iFokus

iPhone

Etikettfoto-film
Läst 7369 ggr
Juliasundstrom
31

Hur vänder man på bilderna när dom är i datorn?

Jag hittade precis hit och har en fråga. När jag överför mina bilder från min iphone så lägger sig vissa bilder åt fel håll i datorn och det går inte att vrida dem eftersom det står att dom är skrivskyddade. Finns det något sätt man kan vända på bilderna?

Medarbetare på Skolios Ifokus.

Niklas
0

Har du Windows- eller Mac-dator? I vilket program står det att de är skrivskyddade?

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Juliasundstrom
0

Jag har windows och använder mig av windows live photo gallery till mina bilder!

Niklas
0

Har du något annat program du kan testa att vända dem i? Jag har Mac så jag är lite dålig på Windows-program nuförtiden.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

powderpuff
1

Jag har också det programmet till mina bilder och till höger under bilden finns de bla pilar du byter bilder med, antingen framåt eller bakåt bland bilderna. Sedan finns de 2 "koner" till och det är de du vänder bilderna med. Du måste ha så bilden blir stor (dubbelklicka på bilden så har du "ikonerna" under bilden sedan) Så är de på mitt i alla fall

Jag saknar dig. De går aldrig över. De gör bara mindre ont ibland...

Min blogg, "Sockerblomman"

Juliasundstrom
1

Okej tack så mycket ska testa! dock tror jag att det är så jag gjort och då kommer det bara upp att den är skrivskyddat och ett rött kryss poppar upp i jättemånga rutor!