Bilder från iPhone till Windows XP
Tjoosan! Har min iPhone 3gs med 4.3.3 programvara i, men hur får jag över bilder/filmer jag har tagit? "/ "Guiden importera från kamera" eller vad den heter som poppar upp automatisk fungerade bara för bilderna, men inte filmerna som var de viktiga i detta fallet. Innan när jag hade vista på datan så kunde man öppna DCIM mappen så man kunde komma åt de bilderna man tagit, men det är inte så längre :(
hjääälp mig :(
Väljer du "advanced users only" i guiden du försöker med? Iså fall ska ett explorerfönster öppnas som visar såväl bilder som videos. Dom kan kopieras till valfri mapp på hårddisken.
Hmm.. såg inget sånt alternativ, får kolla sedan när jag kommer hem igen. Jag får upp bilderna Och filmerna, men filmerna lyckas inte kopieras över "/
Om videofilmerna är långa/stora, så fungerar inte guiden. Jag har lyckats överföra stora filmer med http://www.macroplant.com/iexplorer/
tack! Ska testa detta :)
dom är över 100 mb/st så dom kanske är lite stora? "/
Jag har nu laddat ner programmet, hittat filerna.. Men fattar dock inte hur jag ska få över dom till datorn "/
Som jag minns det så är det "dra- och släpp-tekniken". Dvs dra filmerna/bilderna till ett utforskarfönster. Räkna med att det tar lång tid att föra över stora filmer.
Det fungerade inte .. Utforskaren krashade när jag skulle öppna i den ;) Men fick över dom via OpenSSH så problemet är löst :) tack för hjälpen! :)