Bästa abonnemanget för iPhone 4s?
Telia, Telenor, Tele2…. Jag är fattig student, som dock smsar mkt, och älskar att Twittra.
Kan tänka mig ett prisvärt abonnemang med fri surf utan extra avgifter.
Tips?
Tack!
Jo du NannaH detta beror mycket på vart du bor.
Bor du i förorten eller om du reser mycket så telia i alla lägen.
Bor du nära stad och reser sällan så 3.
"min åsikt" utifrån prestanda .bla, bla, bla
stort sett alla op har bra avtal med "fri" data och billiga att ringa med.
sen har man ju iMessage på Iphone som fungerar så enkelt som att när du skickar ett sms så känner din iphone av om mottagaren har en iphone och skickar via iMessage (data ist för sms avgift)
se till att detta är påslaget i inställningar/meddelanden.
vilket innebär att dina sms mer eller mindre är gratis när du skickar till iphone.
Och för att slippa extra avgifter, lita aldrig på en säljare och läs det finstilta på avtal.
jag har själv tidigate sålt ab till människor och "vilselett" några på avgifter.
Lycka till!
Beror helt på vad du är villig att betala för vad du får. Jag är själv "fattig" student (anser mig dock inte fattig trots att jag är student) och har ett 3-abonnemang, fast pris på 399 i månaden och då ingår fri surf och jag får använda upp hela potten. Har aldrig kommer över det trots att jag sms:ar mycket. Så länge du inte bor ute i skogen fungerar nog de flesta operatörer lika bra!
Är de bara abonnemang du vill ha?
Kolla annars upp Compiq Smart. Laddar du för 169 kr så har du fri surf och 5000 sms och ringer för 19 öre, tror uppkopplimngsavgiften är på 99 öre.
3 har ett otroligt bra erbjudande nu. Du får en Iphone 4s och får ringa, messa och surfa hur mycket du vill för 349 i månaden. Innan 699.
Hade jag inte redan köpt min så hade jag slått till direkt! Men jag fick inte byta till detta erbjudande.
Nackdelen med 3 är mottagningen om du kommer utanför stan. Men jag tror att det bör vara billigast.
Läs bara det finstilta först, så de inte är något annat som kostar…
/Elisa