iPhone iFokus

iPhone

Etikettövrigt-iphone-ipad-ipod
Läst 4271 ggr
Tintin82
0

Problem med appen Radio.se i iPhone!

Jag är ganska dålig på iphone men kanske någon kan hjälpa mig…jag har en app som heter radio.se där jag ska kunna få hem massa olika kanaler men den enda jag får hem är dansbandskanalen fast inget ont om den men när jag ska lyssna på andra kanaler så blinkar det loading flera gånger och sedan står det offline eller steam offline men även om jag har på dansbandskanelen och är ute och går så efter kanske tio minuter så blir det tyst och när jag kollar på den så står det play men jag får trycka om på play knappen…ibland kommer det igång av sig själv…känns som om det är störningar på radion…och jag vill kunna lyssna längre på musik när jag är ute och går…någon som kan ge mig råd…?

Niklas
0

Det låter som om det är ett problem med anslutningen. Har du kollat hur mobiltäckningen är när det krånglar? Program som tar emot strömmande film och musik kan vara ganska känsliga för det.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Martin
0

Många radiokanaler har egna appar, och efter att de har släppt nya (de har väl samma grundprogramvara som det var problem med) så tycker jag de fungerar bra. De jag har och kan referera till är Nrj, Rix FM och Lugna favoriter. Rockklassiker har inte släppt ny men har en app som dock laggar lite i mitt tycke.

mvh Martin