iPhone iFokus

iPhone

Etikettitunes
Läst 2470 ggr
Jenna_Nord
2012-06-06 14:37
0

iTunes

Fattar verkligen ingenting, och lite smått besvärad över att det inte kunde följa med en tjock instruktionsbok med iphonen..

Men ska nu ladda ner en uppdatering till en app, men den är för stor. Tänkte att jag får väl ladda ner iTunes på datorn, för vore ändå roligt att lägga in lite musik på telefonen också. Men hur gör man sen? Fattar verkligen ingenting.. Ska jag ladda ner något på iphonen också? Eller va :S

Mvh Jenna

Niklas
2012-06-06 14:43
0

Det finns en tjock instruktionsbok till telefonen. Titta längst ner bland bokmärkena i Safari.

Om du har ett trådlöst nätverk kan du ladda ner uppdateringen direkt på telefonen ifall du ansluter till det först.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Jenna_Nord
2012-06-06 14:51
0

Tack!

Jag har kopplat iPhonen till datorn via usb, men fattar inte heller hur jag kopplar den till med mobila bredbandet som jag har..

Mvh Jenna

Niklas
2012-06-06 14:56
0

Under Inställningar > Wi-Fi aktiverar du trådlöst nätverk (Wi-Fi). När du har gjort det visas alla tillgängliga nätverk i en lista under Välj ett nätverk… Peka på ditt nätverk och skriv in lösenordet när du blir tillfrågad om det.

Jenna_Nord
2012-06-06 15:06
0

Mitt nätverk är ju en sån där "dong" eller vad man ska kalla det som är kopplat till den bärbara datorn. Jag vet inte vad det heter. De är Tele2 3G men det finns bara konstiga namn och Telia att välja bland nätverken.. Och vet inte det korrekta namnet om jag ska lägga till Annat..

Mvh Jenna

Niklas
2012-06-06 15:14
0

Dongel. Okej, då är det nog ett mobilt bredband du menar. Det är inte säkert att du har något trådlöst nätverk.

Jenna_Nord
2012-06-06 15:18
0

Jo jag skrev ju det :P
Men så jag kan inte koppla den till det nätverket via datorn då alltså?

Mvh Jenna

Niklas
2012-06-06 19:26
0

Det vet jag inte hur det skulle gå till i så fall. Du skulle kunna kolla om de vet på Datorn iFokus.

Niklas
2012-06-06 19:27
0

Fast du kan förstås hämta appen via iTunes i datorn. Vad händer när du kopplar in telefonen i datorn och har iTunes öppet?