iPhone iFokus

iPhone

Etikettinställningar
Läst 5953 ggr
Yin&Yang
0

Mappar till apparna i iPhone?

Såg för något år sedan att en kompis som har en iPhone 3 hade gjort apparna i mappar så direkt på typ startskärmen/bakgrundsbilden var mappar med massa appar i. Någon som vet hur man fixar detta?

AnnaMaja0
1

Peka och håll kvar på en app tills apparna börjar "darra". Om du då drar en app och släpper den ovanpå en annan så skapas automatiskt en mapp. Sedan är det bara att placera apparna som du vill ha dom. Vill du lägga till en app i en befintlig mapp är det bara att dra den dit och släppa. Du kan ha max 12 appar i en mapp. Hoppas du hängde med på min förklaring :-)

Sessan1
0

Konstigt att det bara får plats med 12 appar i mapparna, medans det får plats med 16 appar på *skrivbordet*  Varför är det så? Kunde det inte få plats med 16 appar i mapparna oxå?  Då skulle man ju få mer plats?

Niklas
0

Det är troligen en estetisk fråga.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Yin&Yang
0

Fast dem var på bakgrundsbilden typ, inte så att man måste bläddra bland sidorna.

Niklas
0

Var det bilder av mappar med appar i eller var det riktiga mappar med appar i?

Yin&Yang
0

Det var mappar med olika namn, om man klicka på någon kom det upp ett gäng appar som bara var att gå in i direkt.

Yin&Yang
0

Efter att ha sökt endel bilder på iphone mappar är det möjligt att man kanske var tvungen att låsa upp den först och att hon hade satt alla appar i mappar. Fast det känns ändå som att dem var på bakgrunden men det är väll jag som är förvirrad antar jag.

Niklas
0

Jag tycker att det är den vanliga funktionen för mappar, men det är svårt att säga säkert utan att se det.