Två iPhones med samma iTunes?
Hej,
jag har en iPhone 4S som jag synkar med min dator ibland när jag lägger över musik.
Nu skulle jag även uppdatera min mammas iPhone 4 till senaste versionen, hon har inte uppdaterat den alls sen hon fick den.
Undrade hur det skulle gå till för att hon inte skulle få mina saker på hennes telefon och vice versa, det vore en mardrömshistoria…. 
Nu läste jag precis om såna situationer när jag googlade på nätet efter detta….
går det att helt "smärtfritt" bara uppdatera hennes iPhone från min dator en gång? I framtiden kommer hon själv få göra det via iCloud men för närvarande så är vi tvungna att göra det på det här sättet.
Försökte göra det själv nu, nu är jag livrädd för att nåt ska gå fel… skulle installera den eller nåt typ, då ville den välja ett namn på telefonen och "Michaelas iPhone" kom upp som redan skrivet i den rutan…. 
#2 Jag vill inte installera några av mina appar på hennes telefon alls. Det enda jag vill är att uppdatera den, och inget mer.
Nu har jag skapat ett nytt användarkonto på min dator så jag är helt på den säkra sidan.
Nu återstår bara det andra problemet - detta är hennes jobbtelefon och absolut INGET får försvinna efter uppdateringen. Jag har gjort en säkerhetskopiering som ligger på datorn nu med hjälp av knappen i högra hörnet när man anslutit telefonen.
Följer även kontakter, sparade mejl, sms, kalender osv med? Upprepar - ALLT ska med.
Är allt med nu eftersom jag tryckte där? Vad är det mer jag behöver Synka? Eller har allt synkats automatiskt? Kan jag bara uppdatera nu?
(hon kommer mörda mig om något försvinner…hehe
)
Kan ni bara försäkra mig om att allt är rätt?
Nu håller den på att uppdatera och jag är riktigt nervös över om allt kommer finnas kvar….