Simkortsplats på iPad 3?
ja jag sitter här och skäms, men jag hittar ingen simkortsplats på min iPad 3..
det kanske inte ens ska finnas någon? *oteknisk tant*
På min iPad 2 sitter de längst upp på vänstra kanten.
Jag har fått lära mig vad bara Wi-fi innebär.. Alltså nemas simkortsplats, så jag har helt enkelt köpt något jag inte vill ha. Så kan det gå när man inte kollar upp saker ordentligt. Ska sätta en Till Salu skylt på den, ;) Någon.får gärna köpa den för 3900 + frakt ^^
#3: Kan du inte bara gå tillbaks till affären och be att få byta den mot en med 3G?
jag har ju beställt den via nätet, och jag har använt den.. var lite för snabb där, så jag får väl se detta som läropengar
annars brukar jag kolla elektronik väldigt noga innan köp, men jag gjorde ett misstag. ska jag ha en annan modell så blir det ändå en tusenlapp dyrare, och det har jag inte helt enkelt.
Ring eller mejla och hör med de. De är kanske inte helt omöjliga till att byta ändå.
men jag vill ju inte ha någon dyrare.. och återköp, det tror jag inte när jag brutit förpackningen och använt den.
Men vill du ha en med 3g istället så blir den dyrare 
jag trodde ju att jag hade köpt en sådan, och betalde vad jag hade råd med, men nu är det som det är, och jag får försöka bli av med den. sånt är livet, man lär sig av misstagen 
#9: Jag läste just något i stil med att 90 procent av alla som har en iPad med 3G ändå bara använder Wi-Fi.
Jag skulle använda den till annat med så det är ingen tröst :) Jag har gjort en dundertabbe helt enkelt, men ska annonsera ut den. Jag förlorar på det, men kan jag inte kan använda den som tänkt så.. Men tack för era svar! ;))
Har du en iPhone så kan du använda den ihop med den. Då går den på mobilens uppkoppling. Det gjorde jag förut.
Sajtvärd för Keramik ifokus
_
_
Nej, jag har inte det.
Jag har mailat butiken och frågat om återköp, jag kan ju inte mer än få ett nej ;)
Hoppas de går med på de =) Vilket företag köpte du den ifrån?
Går det inte att surfa med den på en Android-telefon också?
det gör det säkert, men det var ju inte meningen att jag skulle använda den tillsammans med en telefon.. nu inväntar jag svar från butiken innan jag annonserar ut den 
nepp, fick inte återlämna den, så jag får väl annonsera ut den. kan även tänka mig en iPhone 4s i byte. någon intresserad?