iPhone iFokus

iPhone

Etikettfrågor-och-problemlösning
Läst 5148 ggr
Frida B
2012-06-27 00:58
0

Hur rensa iPhone?

Hej! har en 3g som är väldigt långsam, och funderar på om man kan rensa den på något sätt… om det till exempel finns program som ligger och drar i bakgrunden, som man kan ta bort? några tips?

andra tips om hur jag kan göra den snabbare mottages oxå mycket gärna!

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Sessan1
2012-06-27 02:08
2

Vet inte riktigt hur jag ska svara så det inte blir missförstånd. MEN du dubbelklickar på hemknappen, då får du upp dom program du har använt. Sedan håller du fingret på dom som du ser där tills dom börjar att röra på sig, då blir det som ett *minustecken, där tar du bort dom program genom att klicka på minuset dom du inte vill använda just då. Då kan det nog gå lite fortare, OM det är så du undrar över?   Kanske har fel? Hoppas du får bättre svar isf.

Niklas
2012-06-27 13:21
0

#1: Fungerar det på iPhone 3G? Jag minns inte vilken äldsta telefon det fungerar i. Det kan vara så att långsamheten delvis beror på att det är en ganska gammal telefon som inte riktigt klarar av nya appar.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

[joab]
2012-06-27 15:23
1

iPhone 3G kan inte köra några andra appar än Safari, iPad och Mail i bakgrunden, så den kan inte rensas på det viset. Min iPhone 3G brukade dock bli lite snabbare om jag startade om den. Se även till att telefonen är uppdaterad till iOS 4.2.1, då äldre iOS-versioner gjorde telefonen seg som sirap.

Sessan1
2012-06-27 22:06
0

#3 hur menar du att inga andra appar inte kan köras i bakgrunden?

Dom appar man har använt syns ju när man dubbelklickar på hemknappen. Det är ju dom man har använt. T.ex GPS, patienser, Safari, Klockan, med mera. Eller har jag fattat fel på  MelvinMimmiLufsen fråga

Frida B
2012-06-27 22:17
0

på 3g:n kan man inte se de appar man kör om man dubbeltrycker på hemknappen, utan man öppnar kontakter.

tack för tips, ska testa det!

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)