iPhone iFokus

iPhone

Etikettinställningar
Läst 19815 ggr
hannapannaranna
66

iPhone-minne - vad tar plats?

Jag har en iphone 4s med 13 gbs minne. Min kompis har en likadan. Hon har cirka 10 fler appar än mig och fler bilder än mig men ändå har hon mer minne än mig. Jag har bara 500 mb kvar och hon har flera gb. Handlar detta om en inställning jag har råkat göra, t.ex bildkavlitet? hade blivit jätteglad om någon kan svara eftersom jag är trött på att radera mina bilder hela tiden för att få plats till nya. tack på förhand!:)

denstore
0

Har du musik eller videos på mobilen?

hannapannaranna
0

jag har ingen musik på iTunes, har 40 videor men jag tror min kompis har ungefär lika många!:)

Warney
0

Finns ingen Iphone med 13 GB minne!

// Warney
Kolla gärna in på Ranhammar Racings team facebooksida ---------------------------------------> www.facebook.com/ranhammarracing

denstore
0

#3 16Gb-modellerna har väl 13,7Gb tillgängligt.

#2 Videos kan ju vara hur stora som helst. Rensa bort dem, så borde du få plats.

hannapannaranna
0

Tack så jättemycket ! Ska försöka med det !

Niklas
6

#0: Om du går till Inställningar > iCloud > Lagring, säkerhetskiopiering > Hantera lagring kan du se vad som använder hur mycket lagringsutrymme under rubriken Dokument och data.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Warney
0

#4 Stämmer men telefonen har fortfarande en kapacitet på 16 GB fastän OS tar lite plats ;)

// Warney
Kolla gärna in på Ranhammar Racings team facebooksida ---------------------------------------> www.facebook.com/ranhammarracing