Köpes: iPhone
hej jag vill köpa en iphone 4s eller en iphone 4 kan ge runt 1000 -2000 kr färgen splar ingenroll.
pma mig eller skriv ett inlägg
Kolla blocket och tradera, ebay kanske? :)
I dont care what your friends say about me, cuz they dont know me.
söker bara själva mobilen och inte tillbehören kan ju runt 1000-1800 kr
Till de pengarna blir de nog svårt att få tag i en.
Jag vet men jag ger bort min iPhone 33GS plus 500 kr till den som har en iPhone 4 och jag köpte min iPhone 3GS för 2000 kr
kan ge 2000-2500 kr
Jag köpte en vit 4S för 4500 kr, helt oöppnad, och det är ett superbra pris till skillnad från vad den kostar i butik så jag tvivlar starkt på att du kan hitta någon som säljer sin 4 eller 4S för 2000-2500 kr.
Varför skulle någon som säljer sin 4/4S vilja ha en 3GS ? ;P
Precis som #6 nämnde, blir det nog svårt att hitta en iPhone i den prisklass du kunde tänka dig. Du får nog räkna med att ge minst 4.000 kronor för en iPhone i gott skick. Sedan finns väl säkerligen begagnade iPhones till bättre priser, men då är de ju inte i nyskick.
har köpt en iphonr 4s för 10 000 kr
#9 Har du betalat 10 000 kr för en iPhone 4s? Var då? Har du bundit den via någon operatör/abonnemang då eller vad? Det var dyrt måste jag säga. Det kostade då inte min när jag köpte den ny och obunden direkt från Apple Store.
Låter onekligen väldigt dyrt. Du kan ju finna nya på t.ex netonnet mycket billigare.
Herregud! :O La du ut 10 000 kr för en iphone 4?! Skulle aldrig göra de!
Vila i Frid världens bästa Iza.
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*
ja men jag fick med systemkamera på köpet coh flera skal och tillbehör