iPhone iFokus

iPhone

Etikettfrågor-och-problemlösning
Läst 3885 ggr
Frida B
0

Varför hittar inte datorn min iPhone?

min 3g har ju hängt sig i ett speciellt läge (den är jailbreakad), och när jag försöker fixa detta genom att ladda ner program från datorn, måste jag koppla in iphonen till datorn. men datorn hittar inte iphonen… vad ska jag göra för att datorn ska hitta den? eller är det helt kört eftersom iphonen har hängt sig?

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Niklas
0

Jag har tyvärr inga tips när det gäller jailbreakade telefoner. Förhoppningsvis kan någon annan här hjälpa dig.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Warney
0

Kan du fota skärmen och visa i vilket läge den fastnat?

// Warney
Kolla gärna in på Ranhammar Racings team facebooksida ---------------------------------------> www.facebook.com/ranhammarracing

Frida B
0

jag kan inte göra det eftersom den inte reagerar..

_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Warney
0

Men fota med en annan mobil/kamera. Testa att hålla inne sleep button och home button tills en apple loga kommer upp.

// Warney
Kolla gärna in på Ranhammar Racings team facebooksida ---------------------------------------> www.facebook.com/ranhammarracing

Sessan1
0

tänkte så jag oxå, du #2 kan väl ta bild med en annan mobil, och visa vad som ska göras

Frida B
0

#4 hehe kom på det efter en stund… skyller på att jag var trött och inte riktigt tänkte… har gjort det men det kommer bara upp samma grej varje gång.

men nu håller vi på och jobbar med den och vi har nästan löst det.

_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Niklas
0

#6: Berätta gärna hur ni löste det när ni är klara.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning