iPhone iFokus

iPhone

Etikettinställningar
Läst 11457 ggr
lisabengtsson
17

Ändra texten "lås upp" på iPhones låsskärm

Hur ändrar man lås upp-texten på iphone 4s?

Niklas
0

Menar du lösenordet?

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

lisabengtsson
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Menar det här:

Niklas
0

Det går inte utan att du jailbreakar iPhone.

lisabengtsson
0

Okej men jag har sökt och läst om de men jag fattar inte hur man gör och vart man laddar ner de.. förklaring?

Niklas
0

Det kan jag tyvärr inte hjälpa dig med. Jag har inte gjort det själv. Det finns säkert någon annan här som kan hjälpa dig.

lisabengtsson
0

okej tack ändå :)

Sessan1
0

Varför är du missnöjd med den texten? Det är ju bara ngn kort sekund som den texten visas.  Vet inte heller OM det går att ändra på den texten. Har du hört ngt om det, eftersom du undrar?

MVH

Sessan1

lisabengtsson
0

Är inte missnöjd men skulle bara vara en liten kul grej och ja jag har sett att de går men då måste man tydligen jailbreaka iphonen.. :)

Michaela-N
0

Ja, för det behövs Jailbreak. Kan jag rekommendera dig att göra, finns mycket fler roliga funktioner med det Skrattande

lisabengtsson
0

#9 Kan du berätta hur man gör för jag har försökt men hittar inget där man kan ladda ner!?

johan
0

Om du inte känner dig säker på vad du gör när du jailbreakar så tycker jag att du ska undvika det. Du kan ställa till det för dig och du förlorar garantin.

Mvh // Johan

Michaela-N
0

#11 Nej, har du testat att jailbreaka? Återställer du telefonen med hjälp av iTunes blir det så som att den aldrig någonsin varit jailbreakad, och garantin återfås.

lisabengtsson
0

#12 nej jag har aldrig gjort det.

Sessan1
0

Om du vill  jailbreaka din iphone, så kan du ju lämna in den där dom gör det. Så gjorde jag iaf.

xonees
0

Om man jailbreakar och sen går iphonen tex sönder och behöver lämna in på garatin är det bara att ta bort jailbreaken då funkar garatin igen Glad ;)

lisabengtsson
0

Lämnar man in den till sin operatör?:D

xonees
0

jag förstår inte riktigt vad du menar med,lämnar man in den till sim operatör Tungan ute;)

Niklas
0

#15: Vad gör du om den går sönder så att du inte kan ta bort jailbreaket?

xonees
0

Om jailbreaket crashar så lägger man in den i dfu mode sen kopplar man in den till datorn, öppnar iTunes och återställer enheten ;)

Niklas
0

Säg att skärmen bara är svart och du inte kan få liv i den då?

Warney
0

#20 men om det är ett fel som är orsakat av att man tappat sin Iphone eller dyl. gäller ändå inte garantin. Om en Iphone slutar fungera endast pga mjukvare fel så har man extrem otur då det i 99.9 fall bara är att återställa den, recovery mode med mera.

Men det fins risk med jailbreaking och det är enligt mig att om man inte kontunuerligt säkerhetskopierar så blir man av med bilder etc om telefonen skulle krascha.

// Warney
Kolla gärna in på Ranhammar Racings team facebooksida ---------------------------------------> www.facebook.com/ranhammarracing

Niklas
0

Okej.

Banankaka320
2

Var jailbraikar man Iphone 4? Min garanti är ändå redan slut! Oskyldig