Laddare till iPhone 4S med bumperskal
Jag har en Iphone 4S som jag har Bumper skal till, den laddaren som hänger med 4S:en är för kort i själva metall delen som ska in så jag måste var gång jag laddar ta bort skalet ..detta resulterar att jag har slitit ut ett skal o det känns som att lösningen är en Laddare med längre fäste är detta något som finns att fåtag på tro??
tacksam för alla svar!
Lösningen är nog snarare att hitta skal som är ordentligt anpassade för telefonen. De mer välgjorda skalen har tillräckligt med plats för laddarkontakten.
Ok …
Skit sur köpte en dyr äkta på Mac Store han sa den skulle gå men NEJ för 349:- så är förpackningen bruten så det går inte lämna åter Grrrr
Men om de har lovat något annat än vad de levererade kan du lämna tillbaks den oavsett bruten förpackning.
Han va sååå snorckig o otrevlig när jag hävdade detta så jag blev bara ledsen o gick … Tyvärr är inte allt service människor … Den e ju bra o jag kommer använda den men kommer vara tvungen att ta av vid laddning …
När jag blir illa och fel behandlad brukar jag kontakta VD och marknadschef för företaget och berätta hela historien. De har alltid förstått och sett till att rätta till felen på en gång. Det kan du göra om du orkar.
Vill du berätta vilken firma det var?