iPhone iFokus

iPhone

Etikettövrigt-iphone-ipad-ipod
Läst 5318 ggr
[JohannaStrom]
0

Vilken färg på iPhone 5?

Ja som rubriken lyder så undrar jag vad ni ska köpa/har köpt för färg på iPhone 5? Jag tycker svart är snyggast men å andra sidan syns repor och skador lättare på den då den svarta färgen är målad över en grundfärg medans den vita har kvar "grunden" och därför syns det inte lika väl, men sen å andra sidan är det många som säger att den blir skitig lätt?

Så vad säger ni, vad borde man välja?

Niklas
0

Jag har svart. Den syns minst.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

[JohannaStrom]
0

Men repor och sånt då? Det syns väl rätt väl?

Niklas
0

Dels lägger jag den aldrig så att den ligger mot kantiga saker och dels har jag alltid ett skal.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

[morat]
0

Jag har haft svart i 3 år nu, så jag beställde en vit. :) Tycker att vita iphones inte är lika "deprimerande" (om man får lov att kalla det så;)) som svarta är, då vita inte känns lika mörka i skärmen, typ haha. :P

Nä men jag var i stan igår, kollade på både vit och svart iphone. Svart är typ helt svart, medan vit är vit/silvrig. Så vill du ha en mer "enfärgad" så borde du nog ta svart då aluminiumet på den vita är silver:)

[JohannaStrom]
0

#4 Jag har med kört på svarta telefoner i alla lägen och kände också det va dags för en förändring så jag har med beställt en vit :) var och kollade på en på media markt häromdagen och den vita var riktigt snygg! :D

[morat]
0

Vad kul, det blir nog jättebra! :D

Warney
0

Den svarta är mer repkänslig men jag anser att den är snyggare.

// Warney
Kolla gärna in på Ranhammar Racings team facebooksida ---------------------------------------> www.facebook.com/ranhammarracing

[Mirka]1
0

Jag beställde den vita. Hade, och har fortfarande, enorm beslutsångest men det fick bli så mest eftersom jag läst om att den svarta repas lättare.