Mobilabonnemang till iPhone
Vad har ni för abonnemang/operatör? Hade ni tur och kom över ett superbra erbjudande när ni beställde telefonen eller nåt? :) Själv har jag kontantkort till min 3 år gamla 3GS. Men funderar på att byta upp mig nu när jag ska skaffa femman. Har ni något att rekommendera? Tror att jag väntar några veckor med att beställa den dock, men vi får väl se hur länge mitt tålamod tänker hålla;) får väl hoppas på att det dyker upp något bra erbjudande innan jag klickar hem den! Surfar och smsar ganska mycket, så ett abonnemang som inkluderar detta vore ju inte helt fel. ^^
Jag har Tres Max-abonnemang. Där ingår 10 gigabyte surf per månad.
Jag har just nu Halebop vänner tror jag på min 3Gs. Men nu har jag beställt 5an och då med Halebop rubbet.
4GB surf
200 helt fria samtal
4000 gratis SMS/MMS till hela världen
Duger bra för mig :)
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
#2 funderar på Halebop Rubbet :) men tänkte på om man kanske tjänar mer på kontantkort….. men eftersom att jag använder internet såpass mycket så är det väl lika bra med Abonnemang:D
#3 Ja tänker man surfa en del så ska man nog köra på abonnemang :)
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Jag har nyligen bytt till Tele2 kompis- abonnemang.
Hade tidigare kontantkort hos Tele2, comviq kompis, som jag laddade med 195:- i månaden för att få fri surf. Dyrt i längden då i stort sätt alla jag känner har tele2, och har därför kvar hela summan i slutet av månaden.
Känns som att det kommer bli billigare nu då jag bytt.
Nu har jag beställt en vit skönhet från Halebop med Rubbet-abonnemang, så nu är det bara att vänta! :D
Så fort jag får hem nya mobilen har jag Halebop Rubbet, till min nuvarande iPhone har jag Tele2 Smart.
Hos Tele2 låg räkningen alltid på över 1000:-/månad så jag anser att 499:-/månad är en riktigt bra deal, och då är ändå 250:- delbetalning för själva mobilen så det blir ännu billigare senare :)
Hade ett kontantkort från Tele2 och har alltid haft det, tills jag skaffade deras nya abonnemang Fast Pris till min 4S :)