Behöver hjälp med hängd iPhone!
Jag har ett stort problem!
Igår tryckte jag på knappen i inställningar för att installera den nya uppdateringen på min iPhone 4s. Men när det sedan stod att jag var tvungen at koppla den till iTunes så fick jag panik för jag har aldrig använt iTunes. Men nu för ung. en halvtimme sen så öppnade jag iTunes på datorn och gjorde som iPhone-skärmen visa, kopplade in mobilen. Men då kom det upp en ruta där det stod att jag måste återställa mobilen innan jag kan använda iTunes, så det gjorde jag (trots att alla bilder mm försvinner då) vill liksom bara kunna använda mobilen så snabbt som möjligt! Men nu när återställningen är klar så får jag inte igång mobilen. "Äpplet" kommer upp som om det håller på att startas men inget mer händer…
Itunes reagerar inte heller på min iPhone längre.
Hur ska jag göra?????
Bhöver verkligen snabb hjälp då jag inte kan vara vid datorn så länge till!
Så är det någon som vet eller kan hjälpa mig på något sätt….. Snälla kommentera då!
Svårt att säga utan att ha det framför mig. Har den inte kommit förbi äpplet efter en timme skulle jag koppla bort den och se vad som händer. Händer inget skulle jag hålla in hem-knappen och vilo-knappen tills Apple-loggan syns igen och se om den kommer igång då.
Har du synkat mot iCloud? I så fall bör du kunna få tillbaks allt som det var tidigare.
#2 Tack provat att koppla bort den och sen tillbaka igen men den kommer inte längre än till äpplet. När äpplet väl dykt upp, stannar det i ung en minut innan det försvinner och skärmen blir helsvart. Sen tar det några sekunder innan samma sak upprepas igen..
Tack så mycket för ditt svar!
Jag tror dessvärre inte jag synkat den…
Om du kopplar den till iTunes igen då?
#4 Har provat ett par gånger utan framgång.. Ska nog lämna in den idag.
Mitt sista tips är att låta den ladda ur och sen starta igen. Låt den stå med äpplet över natten.
#6 Har lämnat in den på telenor nu och fick höra att jag inte är den enda som haft detta problemet. Det har kommit in en massa mobiler med samma fel, och enligt personalen är denna nya uppdateringen för stor så jag skulle varna folk med iPhone's att detta kan hända!
Tack iallafall Niklas! :)
Undrar vad de menar med för stor.
Det tror jag inte. Jag har installerat och kört iOS 6 på en iPhone 3GS utan problem. Det fungerar väldigt bra.