Vinn ett bra mobilnummer! - tävling 2
Den som lägger in den roligaste eller mest intressanta iPhone-nyheten som ett nytt inlägg på iPhone iFokus, senast på onsdag den 17:e oktober 2012, vinner ett tomt kontantkort med ett bra telefonnummer:
070-009 06 08
Det tillhör Comviq och går att portera till en annan operatör. Numret är inte registrerat så du kan registrera det på dig själv eller någon annan, men det är frivilligt.
Du får delta med flera bidrag. Skriv en kommentar i den här tråden och länka till inlägget så att jag vet att du vill vara med. Vinnaren utses av mig och presenteras på torsdag kväll. Hoppas att många vill delta. :-)
Lycka till!
Jag har lärt mig att man inte ska gå in på "Allmänt", "inställningar" och klicka på "radera allt innehåll och inst". För det hände verkligen, ALLT i telefonen försvann ;) Gick inte att komma in i den efter det.
Man lär så länge man lever.
#1: Ja, de borde skriva tydligt att allt försvinner. 
Är det ett bidrag till tävlingen? Kan du skriva den i ett nytt inlägg i så fall?
Ska jag bara kopiera det rakt av eller ska det skrivas på ett annat sätt?
Kopiera rakt av. 
Jag har lärt mig att man inte ska gå in på "Allmänt", "inställningar" och klicka på "radera allt innehåll och inst". För det hände verkligen, ALLT i telefonen försvann ;) Gick inte att komma in i den efter det.
Man lär så länge man lever.
#5: Ja var tydligen otydlig. Jag menar ett helt nytt inlägg, inte en kommentar. Det förklarar varför du verkade lite frågande. 
Jaha? SKa jag skriva i överskriften att det är ett tävlingsbidrag då?
VArför ska det ligga i ett eget inlägg?
#7: Tävlingen går ut på att skapa aktivitet. Det behöver inte stå något om tävling i rubriken. Jag hittar det ändå. 
Okey :) Blev alldeles förvirrad nyss när jag letade efter mitt inlägg, sen såg jag att du ändrat rubriken :)
Jag brukar göra det.
Jag är gärna med i tävlingen om det inte är försent.[
// Warney
Kolla gärna in på Ranhammar Racings team facebooksida ---------------------------------------> www.facebook.com/ranhammarracing
Det är inte för sent. Fram till midnatt går det att vara med.
Den här tävlingsomgången tycker jag att det bästa bidraget var Netflix, där vi blev tipsade om att första månaden med film är gratis. Grattis Warney! Skicka mig ett privat meddelande med uppgifter om vart du vill att jag skickar kortet. Tack för era bidrag!
Grattis Warney!