"iPhone är inte säkerhetskopierad"
Detta kommer upp nästan hela tiden, och nu har pop-upp rutan fastnat!
"iPhone är inte säkerhetskopierad. Denna iPhone har inte säkerhetskopierats. Säkerhetskopiering sker när iPhone laddas, är låst och ansluten till Wi-Fi"
Detta har kommit upp förut och jag har kunnat klicka iväg rutan med "OK" men nu har den fastnat! Jag vet att min iPhone 4S är säkerthetskopierad.
Jag kan inte stänga av iPhonen, och jag kan inte göra nånting! Försökt med Wifi, ladda mobilen… inget händer. Jag kan inte göra NÅNTING för rutan är i vägen för allting.
En annan grej är att när jag försöker koppla iPhonen med datorn så fryser datorn när iTunes öppnar..
Ett annat tidigare problem är att iPhone inte kopplar med iTunes när jag vill ladda ner appar som är större än 20MB.
--
Denna iPhone som jag har nu är en ny som jag fick av en försäkring från The Phone House för två veckor sen och har haft småproblem med denna ett tag…
btw lärde mig ur man gjorde en "hard-reboot" och gjorde detta och den fungerar nu. Men dom problem ovan är fortfarande aktiva.. och vad ska jag göra om rutan kommer upp igen?
Jag blev lite förvirrad av att du klistrade in det gamla citatet. Vad är det alltså som fortfarande inte fungerar?