Alla bilder kom inte tillbaka i iOS 6
Hej!
Jag har letat runt på nätet för svar på min fråga men hittar ingenting, så önskar och hoppas någon här inne kan svara..
Jag har uppdaterat min iphone4 till iOS 6. Min telefon är säkerhetskopierad till iCloud men ändå har jag inte fått tillbaka mina bilder/filmer. Hur ska jag göra för att får tillbaka dom?? Saknas ca 40 st.
Snälla hjälp mig!
Fick du tillbaks några bilder men inte alla?
Ja, jag fick tillbaka typ 760 bilder men saknar de 40 sista..
Kan du se dem i bildström då? Den är oebroende av kamerarullen.
Bildström vad är det?
Jag kan inte hitta dom någonstans!
Öppna Bilder och peka på Bildström nertill. Där visas dina 1.000 senaste bilder.
ios6 vet jag att dom varnat för att man ska uppdatera då den inte riktigt är helt bra ännu dock har jag inte märkt nå fel
#6: Igår släpptes en uppdatering av iOS 6. 6.01
På min bildström finns inte en enda bild..
Det var konstigt. Du kan möjligen prova att tömma den och återställa till kopian igen, men då gäller det att du inte har lagt in nya saker du vill ha kvar.
Hur gör jag detta då?
Apple har en beskrivning här:
iTunes: Återställa iOS-programvara
Jag kom just att tänka på en sak. Har du tillräckligt utrymme i iCloud så att alla bilder har kunnat kopieras dit? Gå till Inställningar > iCloud > Lagring, säkerhetskopiering och titta.
Jodå det ska finnas plats.. Det står ju att alla bilder försvinner om man återställer telefonen??????
Har gjort detta nu och bilderna kom inte tillbaka ändå.. :-(
Då finns de nog tyvärr inte i säkerhetskopian. Kan du se hur mycket utrymme du har använt i telefonen?