iPhone 4S sökes!
Hej! :) Jag tänkte nu när de flesta vill köpa en Iphone 5 så kanske någon av er vill bli av med eran "gamla" Iphone 4s? färg spelar ingen roll.. Men ett måste är att kvittot medföljer, och att vi byter via portförskott! :)
(Jag betalar på posten när jag hämtar ut telefonen, då skickas pengarna direkt till dig) Det är de säkraste sättet för båda! :)
tänkt mig runt 2500-3500 kr.. beroende på skick :)
Maila mig: Lisa.me@hotmail.se
Mvh Lisa

En liten notis, om du ska betala med pf så måste avsändaren ha ett postgiro eller bankgiro konto. Inte alla privatpersoner som har det.
Ja.. men jag vill ju inte betala i förskott pga alla bedrägerier som finns…:) finns de andra betalsätt som är säkra för både säljare och köpare? :)

Sant så sant, men det är inte så lätt men pf.
Inte vad jag vet tyvärr
Jag har sålt prylar på blocket med blocketpaketet, det fungerar jättebra! Lite dyrare, men då kan köparen kolla varan först innan summan går över till säljaren.
Blocketpaketet är suveränt, man behöver INTE ha blocketannons för att skicka henom blocketpaketet
Paypal är säkert sätt :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Paypal? du menar payson? Paypal är väl direktöverföring?
#7 Paypal är inte direktöverföring nej, har fört över via det innan.
Okej, så de har samma princip som payson? att när man får varan så godkänner man överföringen? Vore ju kanon isf, men är de dyrt å använda det? Tänkte eftersom många skriver "Ej paypal" i sina auktioner på tradera
#9 Ok ja jag har använt mig av det många gånger, skit smidigt enligt mig :)
Jag har inte sett att folk skrivit det på tradera? ytterst få? :P
Har en Tele2 låst vit 4s 16 gb till salu, en månad gammal, pm:a vid intresse. Blocketpaket kan användas eller annat enligt önskemål.