iPhone iFokus

iPhone

Etikettappar
Läst 4836 ggr
lakrisen
4

Kan ej öppna appar i iOS 4

Hej!

Jo det är såhär att varje gång jag försöker öppna en app, (nedladdad) så stängs den ned direkt liksom den är uppe i någon sekund och sedan bara stängs ner… Alla appar som redan fanns i mobilen (Kontakter, sms osv) går att öppna. Detta började igår när jag laddade ner låtar till min dator och sedan förde över de till mobilen via iTunes.. Och när jag skulle öppna Instagram så bara stängdes allt ner. Har prövat att ta bort alla låtarna och startat om den säkert 5 gånger bara idag.. Detta är riktigt jobbigt då jag inte kan se vad min kompis skriver till mej på Kik, eftersom att den bara stängs ner.

Har iOS 4. Kanske fungerar det om jag uppdaterar till iOS 6? Men jag vill inte ha iOS 6, det är ända problemet, så jag vill inte göra det om det finns någon annan lösninggg. (Och om jag återställer mobilen så uppdateras den..) Såå, någon som vet vad jag kan göra? :S Hoppas någon har en lösning/tips!! :3 Hejdå och tack på förhand. ^^

lakrisen
0

Ingen !? ;_;

lakrisen
0

Absolut ingen som har nåt tips!? D;

lakrisen
0

Hepp….

CupcakeGod
2

I know, i know!! Fick samma skit på min iPhone. Det är en bugg i iOS4. Uppdatera till iOS6 så kommer allt bli bra.

Du kan också försöka att ta bort appen du laddade ner sist :)

lakrisen
0

AIEGHIRWUHRIUGH, TACK!!!!!!! :'D Orkar inte med att inte kunna gå in på appar.. c; (förlåt för spammen med bokstäver i början… xDD)