Radera meddelanden på Facebook i iPhone
Kanske inte rätt sajt att fråga på en testar.
Inne på facebook på telefonen ligger alla privata meddelanden kvar trots att jag raderat dom på datorn. Och jag hittar inget annat sätt att radera konversationerna på än att ta varje enkilt meddelande för sig vilket tar fruktansvärt lång tid då man hunnit skriva väldigt långa konversationer på facebook.
Kan man radera hela konverationer på en gång på något vis? Blir helt galen!
Blev så irriterad att jag raderade appen och sedan laddade hem den igen. Då försvann dom.
Synd om man ska behöva göra så när det blivit för långa konverationer eller för många meddelanden.
Smart lösning.
Tyvärr använder jag Facebook så lite så jag vet inte hur man kan göra det enklare.
Har inte Facebook alls så vet inte om jag kan hjälpa dig.
Men på många appar så kan man radera saker utan att det finns någon knapp för det, den vanliga "svepningen" med ett finger fungerar oftast för att få upp en fråga om man vill radera det man svept.
Snabbgooglade och här är ett svar som stöjder att det skulle fungera på Facebookappen också.
Eventuellt kan man välja "Archive" för att få dem att raderas också (enligt denna sidan), å andra sidan låter det som att man arkiverat dem så de är kanske inte borta - bara att de inte syns?
Kan tyvärr inte testa - jag har som sagt inte Facebook men kanske något att kika vidare på?
mvh Martin
#3 att arkivera dom tar som du säger inte bort dom utan dom läggs då i arkiveringsmappen på facebook. Ska testa svepningen :)