iPhone iFokus

iPhone

Etikettappar
Läst 10621 ggr
gaabriellaaa
0

iPhone-app som visar vilka appar som drar batteri?

Vad hette appen som kan hjälpa en höja batteritiden genom att vara igång och kolla vilka andra appar som drar mest batteri? Kan ju leta efter svaret eftersom detta har tagits upp förr, men är för lat för det Oskyldig tack på förhand!

LisaF
2
LisaF
1

Här är Niklas tråd om appen.

/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus

gaabriellaaa
0

tack! Glad Dum fråga kanske men startar sig carat automatiskt när man öppnar appen? kan nämligen inte hitta någon knapp för att "starta" carat Skäms Och en annan sak, själva appen carat borde ju dra mycket batteri då den gör att platstjänster ("pilen" uppe i vänstra hörnet) är på hela tiden och detta drar mycket batteri?

LisaF
1

Nja, jag upplevde inte mycket skillnad i batteriet när jag körde Carat. Laddar telefonen varje dag oavsett, så jag tänkte inte på det faktiskt Oskyldig

Det man ska veta är att det tar ganska många dagar innan den hunnit samla på sig tillräckligt med info om apparna. Jag väntade nog i 8-9 dagar innan jag fick första info.

Ja, den startar när man öppnar appen, sen går den i bakgrunden (sålänge du inte stänger den med dubbelklick via hemknappen ju) Glad

/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus