iPhone iFokus

iPhone

Etikettövrigt-iphone-ipad-ipod
Läst 1774 ggr
Emelie-E
0

iPhone 4 visar besvarat samtal som obesvarat

Jag uppdaterade min iphone för några dagar sedan och efter det så visar det att jag har ett obesvarat samtal, trots att jag har svarat. Finns det någon anledning till att det har blivit så eller är det någon bugg?

Niklas
0

Det är svårt att säga ifall det bara har hänt vid ett enstaka tillfälle.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Emelie-E
0

Det händer varje gång någon ringer och jag svarar.

Niklas
0

Det låter konstigt. Har du provat att atänga alla appar och starta om telefonen?

Emelie-E
0

Min telefon är konstig har jag kommit fram till :p Nä, startat om telefonen har jag visserligen inte gjort. Får testa det :)

Niklas
0

Det brukar lösa alla möjliga konstigheter.

Emelie-E
0

Hjälpte inte att starta om. Så det får väl vara så då :p

Niklas
0

Vad synd. Du kan ju alltid reklamera den eller prova med en total Återställning.

Emelie-E
0

Får kolla med min man när han kommer hem nästa gång. Nu har det dock hänt en ny lustig grej. Jag skaffade det här game center men ville inte ha det längre och enda alternativet för att få bort den var att radera allt man hade där och jag hittade även på en mejladress som man skulle ha för att kunna logga in. Och nu kan jag inte komma in på mitt apple-id. Min mejladress är min vanliga men lösenordet fungerar inte. Jag har inte ändrat någonting förutom inne i game center. Men det borde väl ändå inte påverka mitt faktiska apple-id? Skylten för apple-id dyker även upp titt som tätt också och vill att jag ska skriva in lösenord. Skickade efter mitt lösenord i iForgot men det har inte kommit något mejl. Har testat att starta om telefonen men det är likadant ändå. Tror min telefon är på väg att ge upp eller något. Och det är så typiskt för jag vågar inte återställa den eller något själv ;/

Niklas
0

Är det inte ditt Apple-ID du anvönder för att logga in i Game Center?

Emelie-E
0

Jo, men jag ändrade inloggningsadress för att jag ville inte ha kvar den och efter det så funkar inte mitt apple-id alls. Tycker ju att det inte borde påverka det för jag har ju inte ändrat några inställingar på mitt apple-id. Men nu måste jag väl göra en Återställning. För då försvinner alla inställningar och sånt? Även mitt apple-id? Och om jag gör en säkerhetskopia och sen återställer, kan man få tillbaka alla appar, nummer, kalender och anteckningar då?

Niklas
0

Med en säkerhetskopia brukar allt komma tillbaks. Gör du en total Återställning försvinner allt.

Emelie-E
0

Försvinner även mitt apple-id?

Jag försöker göra ett nytt nu genom datorn men det funkar inte. Står att jag ska bekräfta min nya adress genom att skriva mitt apple-id och lösenord men jag kommer inte vidare. Står bara fel adress eller lösenord.

Så försvinner mitt apple-id om jag återställer telefonen eller måste jag ha mitt gamla för att kunna göra ett nytt?
Känns helt sinnes detta att ingenting fungerar..

Niklas
0

#12: Vad menar du med "försvinner"? Telefonen töms på allt innehåll, men ditt Apple ID finns ju kvar i Apples register så du kan logga in igen med det.

Varför ska du skapa ett nytt Apple ID?

Emelie-E
0

Mitt gamla slutade ju att fungera. Stod bara fel adress eller lösenord när jag försökte använda det.

Men jag fick löst det iaf efter många om och men. Så nu har jag ett nytt och fungerande apple-id.

Niklas
0

Okej.