"Smartphone-vantar" för pekskärm
Det finns ju ett otal varianter på smartphonevantar, dvs vantar där ett eller flera av fingrarna har en yta som fungerar på en touchskärm på t.ex. smartphones utan att man behöver ta av sig vantarna.
Jag har dock inte sett sådana i någon butik utan bara på olika ställen på nätet.
Någon som vet vilka fysiska butiker som kan tänkas ha sådana? Någon som har egen erfarenhet av något visst märke eller typ - och i så fall bra eller dåligt?
mvh Martin
Clas Ohlson har fysiska butiker. Jag har däremot ingen erfarenhet av deras variant:
Jag köpte ett par på Kjell&CO som jag tycker fungerar bra.
Tack för tipsen, skall kolla!
mvh Martin
Intersport har också 
/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus
Har för mig att både Teknikmagasinet och Kjell och Company har.
Mina jag har kommer från Kjell och Company om jag inte minns fel och jag är super nöjd. Slipper frysa tassarna av mig när man är ute och behöver använda telefonen.
Det blev två par på Clas Olsson för 99 kr. Det är julklappar så vi får väl se om ett par dagar om de var bra :o)
mvh Martin
Lite sent svar om de nu skulle vara en julklapp men om du vill skaffa själlv och ska åka till Ullared så vet jag att dom har där för 20kr. 
Jag köpte två par för 99 på Clas Olsson, ena paret julklapp och ena paret till mina löprundor. Perfekt!
mvh Martin
Jag köpte också i Ullared. Funkar perfekt!
Hemmakväll har såna vantar till ett bra pris