Hur lyssna på musik i iPhone utan internet?
Hej!
Jag undrar en sak, om man ska på nått sätt lyssna på sin musik
Finns det något program som inte tar so mycket utrymme på mobilen och osm inte behöver internet för att funka?
Vill kunna lyssna på musik utan att min månads surf tar slut så fort bara efter att ha lyssnat på musik.
Tack på förhand!
Det viktigaste för att inte förbruka din datatrafik är att du spelar musik som du har lagrad i telefonen. Musik-appen kan till exempel spela musiken i iPhone och den finns ju redan där.
Jag tänkte mer på ifall det finns något program som inte tar en massa utrymme, eller något som måste ha internet hela tiden för att fungera.
vet inte om det finns någon app för det, annars för man ju använda den musik appen som du prtar om, problemet är att det kommer ta upp en massa utrymme.
Jag tänkte på Spotify, men den måste väll ha internet för att fungera? eller har jag fel?
Nu tror jag inte att jag förstår vad du menar.
Om du inte vill ta plats i telefonen behöver du strömma musiken över nätet, med exempelvis Spotify. Nackdelen kan vara att då går det åt datatrafik.
Om du inte vill utnyttja datatrafik behöver du lagra musik och app i telefonen. Nackdelen kan vara att det tar utrymme i iPhone.
Blev du något klokare av det?
Japp!
Nu till en annan fråga, behöver man ha internet på hela tiden under den tiden man vill lyssna på musik på Spotify?
Spotify har ett offline-läge. Med det aktiverat hämtar den ner musiken till telefonen så att du inte behöver strömma över nätet hela tiden.
Tack så mycket för dina svar, jag har allt under kontroll nu! :)
Bra.