Hjälp med död iPhone
MIN TELEFON HAR DÖTT!!!! Jag VET att jag hade batteri kvar, 100 % säker!! Men nu vägrar den starta, den är stendöd! Jag har testat koppla den till laddaren men den ger inget svar, jag har testat hålla inne alla knapparna och även testat kombinera dom tillsammans, knapparna alltså, men ingenting funkar! Vad ska jag göra?
Testa ta ut och sätt i batteriet och sedan starta
"Lycka och jubel att äga en pudel!"
Hur? Har liksom inga verktyg till att göra det på min iPhone..
Händer det något om du kopplar den till datorn?
Har ingen iphone, men kan du inte koppla in den i datan och sen få den att funka? 
Har den ikopplad i datorn just nu men det händer verkligen ingenting! Min bebis får inte vara döööööd…. haha :(
Den har inte blivit fuktig eller utsatt för mycket kyla/värme nyss?
Möjligvis kyla, men det var kanske en timme sen.. känns konstigt att den skulle dö NU för den känns liksom inte ens kall
NU STARTADE DEN! Hittade att man ska hålla inne start/hem knappen och låsknappen i ungefär 20 sekunder sen "rebootar" den sig och startar om. PEWH!
oooh, vilken tur att det löste sig :D
Tänkte just föreslå det, att du ska nog starta om den genom att *hålla inne start/hem knappen och låsknappen. Tur att du kom på det iaf, för det är så man får göra om det händer ngt konstigt. Har jag fått göra iaf och det har funkat.