Kan inte logga in på Instagram i iPhone
Vet inte om detta hör till iPhone iFokus, men vet inte vart annars jag ska skriva det. Jag har problem med Instagram, och kan inte logga in. När jag försöker logga in, kommer den här rutan upp. Om jag förstår rätt så ska man gå in på deras hemsida på en dator? Men jag fattar inte riktigt, och varför har ingen av mina kompisar det här problemet? Någon som vet hur jag ska göra?
Jag tolkar det som att de tillfälligt har låst kontot för att hindra intrång. De skriver att du ska logga in på Instagram.com för att verifiera din identitet.
Jag har gjort det nu. Först fyller jag i namn, mejladress osv som jag har till mitt konto. Sedan, på nästa steg, står det att jag ska ladda upp en bild på mitt pass eller födelsebevis (står på engelska så översätter som jag tror det blir). Jag förstår inte riktigt vad som menas med det…
#2 Det låter mycket konstigt. Skulle aldrig ladda upp en bild på något av det.
Jag är också tveksam.
Ok, men tack för den hjälpen jag fått.
Anledningen kanske till varför ditt konto inte funkar är kanske att du inte har fyllt 13? För de har infört en åldersgräns på instagram o då stängt ner allas konto som är under 13.. O därför kräver dem att få id handlingen för att intyga att du är över 13.
Fotograf av både Ridsport
Http://wickiwallgren.n.nu
Wallix´s Hamstrar