iPhone iFokus

iPhone

Etikettipad
Läst 4684 ggr
zatanica
0

Väskor och fodral till iPad mini

Så var jag här igen :) det blev en iPad mini 32 gb wifi. Tittar nu runt på skydd av något slag. Gärna typ något litet med ställ och en väska. Hellström ska det tåla lite. Hittade en väska från g- form men hittar ingen återförsäljare i Sverige. Sedan tittat på griffin tror jag de heter, otterbox och cygnet om jag mins rätt. Någon med erfarenhet av någon av dessa eller tips på annat. Ska alltså Hellström tåla ett fall från bord eller liknande eller en dag i väskan och Hellström inte kosta en förmögenhet.

Niklas
0

Hellström, Hellström. Glad

Jag skulle i första hand titta på Amazon. De har ett stort urval till bra priser. Senast köpte jag en liknande den här fast för stora iPad:

iPad Mini Case Smart Cover with Multi-View Stand Auto Sleep Wake up" rel="noopener noreferrer" target="_blank">EasyAcc iPad Mini Case Smart Cover with Multi-View Stand Auto Sleep Wake up

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

zatanica
0

haha blev visst sjukt konstigt skrivet där Glad skylla på att jag satt med plattan och katt i knät.

kikat lite på ebay, men tack för länken ska kika vad som finns.

Hur funkar det med frakt, tar det lång tid att få och vad kostar frakten på ett ungefär?

Niklas
0

Fraktens pris beror på vikten men jag tycker att det brukar vara överkomligt. Ett gäng tior är vanligt. Hur lång tid det tar varierar. Ofta någon vecka, men en gång fick jag ett iPhoneskal dagen efter, hur nu det gick till. Så snabbt brukar det ju inte ens gå inom Sverige.

zatanica
0

Ja kan ju ta minst en vecka inom Sverige om man har otur. Har beställt nu ifrån Mytrendyphone.se helt ok priser fick 2 st för 446 kr med frakt . http://www.mytrendyphone.se/shop/ipad-mini-rotary-94550p.html var den ena.

Niklas
0

Hoppas att du blir nöjd. Glad

zatanica
0

hoppas det jag med, får återkomma.

tove.mcgrath
0

fyndIQ har dom lite grejer på

zatanica
2

Jo var inne på fyndig med och kikade. Har fått mina två väskor/fodral nu och är mycket nöjd. Sjukligt snabb leverans från mytrendyphone. Beställde fredag vid typ 17 tiden, hade paketet i brevlådan måndag förmiddag.

tove.mcgrath
0

Åh då ska jag kolla in den sidan! :D