Videoapp till iPad!?
Hej!
För ett tag sedan hörde jag talas om en app som man kunde sätta på inspelning av video och så liksom visades allt t.ex. 10 sekunder efter det spelas in. Det här fungerar t.ex. vid gymnastikträning då man kan sätta upp en iPad som hela tiden filmar, så kör en gymnast en övning och kan sen gå och kolla på iPaden på det hon har gjort. Alltså att filmen fördröjs några sekunder.
Hänger ni med på vad jag menar? Någon som vet vad den appen heter i sånna fall? Vill gärna ha den för just den anledningen jag skrev över :) Är jättetacksam för hjälp!
Kan du inte använda en vanlig video-app och spela in så mycket du vill och sen spela upp det igen?
Det klart det funkar, men vore bra att ha en iPad uppställd så kunde gymnasterna påväg tillbaka efter att ha kört gå förbi den och se hur dom körde. Istället för att spela in och sen spela upp, då måste det alltid finnas en extraperson. Har nämligen hört talas om den här på gymnastikkurser och har även ett minne av att jag själv har blivit filmad på det här sättet.
Okej. Jag kommer inte på rak arm på någon videoapp som rullar på det sättet.
Men nu vet jag en sån app. BaM Video Delay visar videon med en fördröjning på upp till 2 minuter:
Tack så mycket! Ska kolla in den direkt :)
🙂