iPhone iFokus

iPhone

Etikettitunes
Läst 2387 ggr
Martin
0

Iphone till Itunes - hittar inte vad som inte är..

Jag får upp ett meddelande på iTunes om att det finns saker på min Iphone som inte är överfört till iTunes och att jag rekommenderas att göra det innan jag uppdaterat till iOS 6.1.2.

Jag har letat och letat och till slut tröttnade jag så jag uppgraderade till 6.1.2 trots att det kanske finns andra saker som inte är synkade.

Även efter uppdateringen får jag upp att det finns saker som inte är synkat.

Hur gör jag - i iTunes fanns tidigare (och finns säkert fortfarande men jag hittar inte det) "överför inköp till telefon" eller något liknande. Var hittar jag den i dagens iTunes? Och finns det något liknande jag kan välja i telefonen?

mvh Martin

Niklas
0

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Martin
0

Nej, den är redan auktoriserad. Jag vet faktiskt inte riktigt vad det är jag letar efter, synkroniseringen fungerar som den brukar men jag får som sagt ändå upp att det finns inköp på telefonen som inte är överförda till datorn. Jaja, jag får väl leta vidare (jag kan inte heller komma på vad det skulle vara för inköp).

mvh Martin

Niklas
0

Okej. Jag tänkte att du ville ha fram knappen "överför inköp" och i länken står hur du gör. Du kan till exempel högerklicka på enheten i iTunes.

Martin
0

Problemet är att jag inte får upp det alternativet. Jag får nog sätta mig ner en dag när jag har lite tid, har haft för mycket att göra i veckan som gick så har inte hunnit ge det tid. Någonstans finns nog lösningen… men frågorna är ju dels vad som inte är överfört (hittar inget som inte skulle vara det) och dels varför det inte överförts vid vanliga synkningen. Förmodligen kan det vara så enkelt att det är något som strulat när en annan laddade sin telefon vid min dator. Dock helt olika apple-id så det borde inte vara det, men vem vet.

mvh Martin

Niklas
0

Det kan vara så att iTunes uppfattade det och jämför dina inköp med den personens. Fast hur man blir av med det vet jag inte.

Martin
0

Vi får se. Det har fungerat tidigare att göra så. Jaja… återkommer om jag hittar en lösning.

mvh Martin