iPhone iFokus

iPhone

Etiketttillbehör
Läst 8676 ggr
Peak303
0

Skal/skydd till iPhone 4S?

Beställde min iPhon 4s för några dagar sedan och får den antingen denna(imorgon) veckan eller nästa. 
Och vill såklart ha skal till den, någon som vat var man kan hitta de billigt? :)

Tacksam för svar :)

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

AndreasS
1

Finns en hel uppsjö av skal/skydd att välja mellan. Bor du i närheten av en DollarStore kan du hitta skal för 20-lappen. Annars finns det på Clas Ohlson, Kjell & Co m.fl. butiker som säljer mobiltelefoner.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Denna kommentar har tagits bort.
Missel
1

Tradera har massvis med skal.

RuiXue
0

Kan inte göra annat än att rekommendera ett lite tjockare gummi skal! iPhone4 och 4S är gjorda av glas och alla vet ju vad som händer med glas om man tappar detOskyldig

Jag har ett gummi skal på min iPhone4 och tack vare det så överlevde min telefon utan minsta spricka när jag tappade den från typ 120cm upp och rätt ner i ett stengolv häromveckan! Ett tunt skal eller inget skal alls och det hade vart bye bye iPhoneFörvånad

Har tidigare använt Gear4 Ice (lila) skal, men det är jättetunt så tål inte stötar lika bra.

Jennie

Peak303
1

tack fr alla tips, köpte ett gummiskal på Clas ohlsson. De enda jag hittade som var gjort för 4s som var i gummi! :)

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

Niklas
0

Jag använder Tech 21 Impact Mesh. Inte minst men mycket hållbart.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Nannah
0

#4 vad heter ditt skal?:)

signemo
0

GeKås i Ullared har massor

Var rädda om varandra

Nannah
0

Har hört att skalen av märket Otterbox skall vara ett skal anpassat för att tåla stötar mot mark m.m

:-)

De ser dock lite klumpiga ut, men finns i många fina färger.

kalindas
1

Detta skal har jag och är väldigt nöjd!

http://www.iphonebutiken.se/iskin-revo4-iphone-44s-1163.html

/Elisa

jronn
2

Jag använder detta till min 3Gs och är väldigt nöjd. Dock är det så med skal som skyddar att telefonen blir lite större. http://m.otterbox.com/iPhone-3G-/-3GS-Commuter-Series-Case/APL4-IPH3G,default,pd.html

[wizardwheezess]
0

#6 Niklas, vet du om skalet finns till fyrans modell? :)

Niklas
0

Ja, det jag har är egentligen för iPhone 4, men passar bra till 4S också.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

uhngoliant
0

Jag beställer mina skal från Fyndiq

moozer
0

Rätt coola skal till iphone 4 finns på

blinga.se

Kanske inte gjorda för att vara stöttåliga, men helt unika.