iPhone iFokus

iPhone

Etikettfrågor-och-problemlösning
Läst 3181 ggr
Emmaslindh
0

Min iphone vill inte starta.

Jag har en iphone 4 som igår kväll laddade ur helt, vi var ute och det fanns inget jag kunde göra åt saken. När jag väl kom hem och stoppade i laddaren kom det upp att jag måste ansluta telefonen till iTunes, ungefär som om telefonen startats för första gången. När jag stoppar om kabeln till datorn för att göra just detta, så stänger telefonen av sig igen och sen börjar den blinka med apple loggan, men då händer inget i övrigt, den visas inte i iTunes och ja.

Är lagom irriterande när jag är i stort behov av en fungerande telefon. Någon som haft samma problem? hur löser jag det? eller är alternativet att åka till apple store och slänga in telefonen i pannbenet på dom då det inte är första felet med denna telefon?

❤️ Älskade husdjur 

Niklas
0

Har du provat att låta den sitta på laddning och laddas helt?

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Emmaslindh
0

Den har laddat hela natten.

❤️ Älskade husdjur 

[Jens]
0

Har du gjort backup på senaste tiden så kan du ominstallera och återställa allt.

Emmaslindh
0

Lyckades nu få kontakt med iPhone i iTunes, skulle återställa den men felmeddelandeom okänt fel gjorde att den inte kan återställas, den är granska körd.

❤️ Älskade husdjur 

[Jens]
0

Försök igen för ibland kan det haka upp sig. Jag har gjort så att jag gör om proceduren och då har det helt plötsligt funkat efter att ha haft telefonen avstängd i ca 30 min.