iPhone iFokus

iPhone

Etikettappar
Läst 3194 ggr
Kelin
0

Kodskydda Sms och Bilder i iPhone?

Kan man på något sätt utan Jailbreak ha kod på sms och bilder? Kodlås in på hela mobilen är inget jag vill ha… Så galet jobbigt när man skall in på andra Appar osv ;) Har en iPhone 5 m senaste uppdatering

[Ebidda98]
0

Kolla om det finns någon app? Finns appar till nästan vad som helst ;)

Kelin
0

Har inte hittat nått…

[Jens]
0

Kan detta vara något? 

http://iphone.ifokus.se/discussions/4d713ea2b9cb46221d054ea4-losenordsskydda-enstaka-bilder

Däremot vet jag inte något om skydd för sms.

Kelin
0

Men då måste man importera hela albumet… Sån app har jag redan, blir jobbigt om man tagit massa bilder måste importera och sedan radera från kamera rullen och när man sen ska lägga in bilderna i datorn måste man spara alla bilder från mappen.. Men låter som om de inte finns någon app :/

Kelin
0

Det som känns viktigast är sms!

[Ebidda98]
0

#5 Men är det verkligen så jobbigt att trycka in en kod då? ;)

[Jens]
0

Aha, det är på så vis. Jag håller med dig men jag undrar om det verkligen finns ett sådant program som du tänker på.

Niklas
0

Det går inte att lösenordsskydda sms med någon app. Apple har ett lösenordsskydd på telefonen som skyddar allt. Det går att ställa in det så att det passar de flesta. Jag har det inställt så att den aktiverar lösenordsskyddet 15 minuter efter senaste användning. Då behöver jag inte slå in koden när jag tar upp och lägger ifrån mig telefonen hela tiden.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Kelin
0

Men sen om man har en hund och barn, eller allmänt omogna personer som inaktiverar telefonen i2h är de mindre kul… Även vart tvungen att ansluta till iTunes 3ggr