iPad iFokus söker medarbetare
iPad iFokus växer så det knakar och det är himla skoj och jag söker efter ett par till Medarbetare som skulle kunna hjälpa mig att svara på frågor, deltaga i diskussioner och göra artiklar. Personen ska ha goda kunskaper i iPads funktioner och meriterande är att personen är spelnörd vilket sajtvärden inte är
.
Kontakta mig via PM vid intresse.
JensW
Jag har stor kunskap om iPad och iPhone. Har själv 3 iPads i huset och 5 iPhones i huset. Men ni kanske inte vill ha en 10-åring… :(
//Selma
Stay strong, whathever they say.
#2 Då har du kommit till rätt tjej!9
//Selma
#3: Det låter som om du har helt rätt inställning. :-)
Rocksey123 har blivit en Medarbetare på iPad iFokus och jag söker en till. Välkommen Rocksey123!!
Jag kan gärna bli Medarbetare, kan det mesta om Iphone och iPad, både original och jailbreakat.
Tack.
// Warney
Kolla gärna in på Ranhammar Racings team facebooksida ---------------------------------------> www.facebook.com/ranhammarracing
Härligt med en tioåring som Medarbetare :D Det ska börjas i tid och du kommer komma långt med den härliga inställningen :D Go girl!!!
Tack allihopa! Det är verkligen jättekul att jag får vara Medarbetare!😃
//Selma
Ifall ni fortfarande söker Medarbetare så kan jag hjälpa till! Har väldigt stor kunskap om originella ipads men inte jailbreakat. Här hemma har vi 5 st ipads och iPhones. Sedan är jag den som fixar alla iPads på jobbet om det blir något strul.