iPhone fungerar konstigt
hej min systers iphone fungerade bra och hennes kompis skulle skulle hjälpa min syster att aktivera wi-fi och min syster hade 109kr i sin mobil och nu när hennes kompis öppnade wi-fi så hände det att alla hennes pengar i mobilen tog slut och man kunde inte ladda ner spel och kunde inte gå in på vissa spel och man kunde inte skicka gratis sms. Vi tror att det var min systers kompis fel att det hände så och hon säger att hon gick in inställningar och aktiverade wi-fi och sen bara laddade det och hon gick ifrån sidan sen och sen hände problemet och sen stog det att wi-fi inte var aktiverad och jag tror att om man aktiverar om wi-fi tror jag att allting går bort. SNÄLLA TACKSAMMA FÖR SVAR OCH HJÄLP.
Det låter konstigt. Jag tycker att ni ska ringa till hennes operatör och fråga. De borde kunna se vad som har hänt.
ok då vet jag
tack.
Wi-fi då kopplar man upp sig på sitt nät hemma å det är gratis. Så det är absolut inte hennes kompis fel. Det låter väldigt skumt ifall den operatören drar 109:- för ngt som är gratis ^^
men det är nu fixat
Vad var problemet?
problemet är bort
Ja det fattar väl jag med eller? Men VAD var problemet?
alla pengar på min systers mobil försvann och hon kunde då inte spela
#8 Det fattade jag med. Jag har läst allt. MEd vad var orsaken till att dom drog pengarna? Det är de jag frågat hela tiden. Vad problemet vad!
när hon skulle kolla hur mycket pengar hon hade då försvann det för om hon inte har pengar kan hon ej ringa för hon har pengarna för som ex internet
Niklas skrev de att ni skulle ringa operatören för att dem hade dragit pengar ifrån mobilen för att ni satte på wi-fi som är gratis. Varför drog den pengar! shit -.-
vet inte men nu är det fixat och jag orkar ej prata om det här
Bra att det löste sig.
ja