iPhone iFokus

iPhone

Etikett: frågor-och-problemlösning
Läst 15917 ggr
Charlott_
30

Ljudet funkar helt plötsligt inte i min iPhone

Hej! Känns som om jag är ofta här inne med problem :O Haha aja men nu är det så att min mobil låter inte när jag får sms, låter inget när jag skriver sms heller. Men de kommer ljud när det ringer iallafall.. När jag höjer volymen med volymknapparna på sidan så syns inte plupparna som brukar visa hur högt det är. Vad kan detta vara? Är det ngt inställning eller ngt? För ljud måste jag ha :O

Niklas
6

#0: Har du provat att starta om telefonen? Håll in hem-knappen och vilo-knappen tills den vita Apple-loggan syns.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Charlott_
0

#1 Nu låter den bara ibland, men jag startade om den innan. Men nu har jag startat om den så som du sa. Nu syns appel loggan :)

Vad är det för skillnad å starta om den bara på lås knappen å de sättet du så? :)

Charlott_
0

#1 Jaha nu fatta jag  vad det var för ngt ;) Man startar om den bara, coolt de visste jag inte. tack för tipset! ;)

Niklas
0

#2: Jag vet inte riktigt. Det här sättet brukar vara som magi mot diverse konstigheter. :-)

Charlott_
1

#4 Asså? coolt, ska komma ihåg de. Återkommer itråden om det inte hjälpte. Tack :)

Charlott_
0

Det gick inte. När jag skriver ett sms så kan 4/50 ord låta i knappsattsen :S Den låter bara ibland :/

Niklas
0

Okej. Den är inte jailbreakad väl?

Charlott_
0

#7 Nej absolut inte :)

Niklas
0

Då tycker jag att du ska gå till stället där du köpte den och be dem titta på den. Jag tycker att det låter som om det är glapp någonstans.

Charlott_
0

#9 Köpte den av en gammal vän å får ej tag på han idag. Mobilen är 2 år gammal vad jag vet. Men kan man inte gå till vilken mobl butik som helst då? :)

Niklas
0

#10: Jo, visst kan du det, men det är risk att det kostar pengar att få den fixad som du inte har garanti och går till inköpsstället. Du kanske kan ringa http://iphonereparation.se och fråga om det är ett fel de känner igen?

Charlott_
0

#11 Nu funkar den helt igen. Va kans, men ska ringa och meddela dom! :)