Min iPhone stängdes plötsligt av
Sen 9 imorse har min mobil varit helt svart, får ingen respons varken på laddningen eller "igång sättningen".
Satt & spelade & sen blev det bara helt svart som sagt.
Vad hände? Är den trasig??
Går som sagt inte att starta eller någoting. Är 99% säker på att jag hade runt 50% batteri kvar..
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
Det finns två olika sätt som du kan prova och stressa inte ;) Första alternativet: Ta ur sladden ur telefonen och ha endast telefonen i handen och sedan håll in hemknappen och och stängknappen samtidigt i 10-30 sekunder och se om det händer något. Startar telefonen så se till att ladda den till 100% och sedan gör en säkerhetskopia på allt du har i din telefon via iTunes. Om det inte händer något så gör så här (andra alternativet): OBS! Detta kommer återställa alla inställningar och data genom återställningsläge! 1. Gå till www.itunes.com på din dator. 2. Hitta platsen där du kan ladda ner iTunes. 3. Ladda ner och installera iTunes på din dator. 4. Starta programmet iTunes på din dator. 5. Stäng av telefonen. 6. Tryck på Hemknappen och håll inne knappen. 7. Anslut datakabeln till Kabeluttaget i botten av telefonen och till datorns usb-uttag. 8. När skärmen visar en ikon som vill att du ska ansluta så kan du släppa Hemknappen. 9. Vänta ett ögonblick medan iTunes ansluter till telefonen. 10. Välj OK. 11. Välj Återställ. 12. Välj Återställ och uppdatera. 13 Följ anvisningarna på skärmen för att återställa.

Har hållt inne den där förbaskade stäng knappen men inte testat både & nu funkade det! Fy va skönt :) Fick hålla inne i undefär 20 sek,
tacka gudarna!
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
Va bra! Telefonen var inte jailbreakad? Dock så tycker jag du ska ladda upp telefonen till 100% och sedan göra en fullständig backup på hela telefonen och även Synka allt till iCloud. Sedan skulle jag rekommendera dig att göra en systemåterställning på hela telefonen för att det inte ska hända igen.