iPhone iFokus

iPhone

Etikettappar
Läst 2515 ggr
Blanksteg
0

Överföra PDF-filer till PDF Expert

Jag har appen PDF Expert i min iPhone 4, men hur för man över PDF-filer till appen? Jag har försökt göra så som det står i appens manual, men den senaste versionen av iTunes ser inte ut så som den versionen som manualen utgår ifrån, och det verkar som att man utifrån den skall kunna öppna programmet i iTunes så att man kan se filerna. Men när jag försöker så går det inte att öppna något program/app.

Jag har åtminstone Dropbox nu, och sparat PDF-filer i den appen istället, men den PDF-visaren är ju inte lika avancerad och lika bra som PDF Expert.

Niklas
0

Du kan till exempel öppna dokumentet i Dropbox och välja "Open In…" och därefter PDF Expert.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Niklas
0

Ett annat sätt är att ansluta iPhone och datorn till samma trådlösa nätverk. Därefter väljer du fliken "Network" i appen. Där står en IP-adress som du kan surfa till via datorns webbläsare. När du gör det kan du skicka upp filer till appen.

Niklas
0

Under fliken "Network" i appen kan du också lägga till Dropbox, Google Drive, SkyDrive, Box, SugarSync och andra tjänster som du vill Synka dokument med.

Blanksteg
0

Tack! Jag upptäckte open in-funktionen kort efter att jag skrev inlägget :) Så nu vet jag hur man gör :)