Apple har släppt iOS 6.1.3
Den här versionen fixar bland annat några viktiga säkerhetshål. Installera genom att välja Inställningar > Allmänt > Programuppdatering.
Finns det några val? Har du gjort några säkerhetskopior i förväg?
Vill bara påpeka att det finns rapporter om drastiskt försämrad batteritid med 6.1.3. Kan löna sig att ha is i magen och vänta lite med att uppdatera. Om man inte vill ligga på bleeding edge förstås.
Svår balansgång. iOS 6.1.3 tätar flera allvarliga säkerhetshål också.
#3 Gäller det viss modell för jag har inte märkt någon försämring på min iPhone 5?
I denna diskussion på Apples support-community rapporteras problem med både iPhone 4S och 5. Finns givetvis mängder av rapporter från användare som INTE upplevt problemen också.
https://discussions.apple.com/thread/4907710?start=0&tstart=0
Okej.
#6 Inte bra alls och det är inte första gången det händer. Varför lär dom sig inte av sina egna misstag? Hmm!
Det skulle verkligen kunna stämma med försämrad batteritid. På mindre än tre timmar har min telefon laddat ur med 54 %.
#10 Har du installerat Carat?
Hur är läget för tillfället med denna uppdatering? Jag har ännu inte vågat installera eftersom jag hört mycket om att den försämrar batteritid, jag har en iphone 5.
Mitt andra problem är att jag kan inte ansluta till iTunes eftersom min Macbook har för gammalt operativsystem (10.5.8) och min nuvarande Version av iTunes är för gammal för min iphone 5.
Har hört att telefonen återställs (allting försvinner) när man installerar ny systemuppdatering, stämmer det? Är ny på dethär med Iphone, har endast haft den i ca 3 månader :)
#12: Efter att ha använt den ganska länge tycker jag att batteritiden är sämre än tidigare.
konstigt att det påverkar bateritiden …