iPhone iFokus

iPhone

Etikett: frågor-och-problemlösning
Läst 7125 ggr
[Nothronychus]
7

Hjälp med iPhone som vibrerar oavbrutet

Nyss så börja min mobil surra (vibrera oavbrutet) och skärmen var helt släckt, ingen funktion funkade. Mobilen bara låg där så jag hade inte gjort något. Nu funkar den inte alls. Har testat att sätta i Laddare, men kan inte sätta på den då knappen man gör det med är sönder… vet nu inte vad jag ska göra!

Är det ett virus? Någon som har varit med om något liknande?

Tacksam för svar.

Niklas
2

Vad är det för modell och hur gammal är den? Har du tappat den?

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

[Nothronychus]
1

Nyligen har jag inte tappat den. Nu är den bara helt släckt och inget funkar alls. iPhone 4, 2 år gammal. Så den är lite med åren…

[Jens]
1

En sak som är säker är att det är INTE virus i din telefon. tråkigt att din hemknapp inte fungerar för den behövs för att återställa telefonen. Jag tycker du du ska lämna in dem för reparation så att man kan återställa telefonen.

[Nothronychus]
1

Hemknappen funkar, men inte låsknappen kanske uttalade mig fel.

Tack för svar iaf!

[iphone]
0

anmäl den sönder  till ditt  försäkrings bolag  eller  om du  har  garanti kvar  så lämna  in den ….

[Jens]
1

både hem och låsknappen behövs för att återställa telefonen.

[iphone]
0

Det finns att  köpa  nya  låsknappar på nätet  och sen finns  det  instruktions videos på youtube hur man bytar…

http://www.mrgizmo.se/products/startknapp-till-iphone-4.html

Annars  gör  så  här klicka på inställningar sen allmänt sen hjälpmedel sen assistive toutch

och så använder du den istället =)

om du behöver starta din iphone om du stängt av den helt med hjälp av Assistive touch så sätter du bara i sladden som du laddar din iphone med så startar den …