Köpa Iphone? Hjälp med lite grejer!
Hej! Jag funderar på att köpa en IPhone, men jag har lite frågor. Här är en länk till mobilen: http://www.elgiganten.se/product/mobil-tele-gps/mobiltelefoner/IP48GBWHTNS/iphone-4-8gb-vit-telenor Vad ska jag ha för minneskort? Verkar den bra? Kan man lita på Elgiganten? Hur Sätter jag in minneskort och sim kort? (Har en HTC wildfire S just nu) Om det är låst till telenor, menas det då att jag kan ta mitt sim kort och skriva in min pinkod? Tack på förhand! (:
iPhone har inte minneskort. Det minne den har när du köper den är det du kan använda. Elgiganten brukar ha bra kundservice om det händer något med prylen man köper. Jag handlar därför gärna där. Dessutom har de lägsta pris-garanti som jag utnyttjar flitigt. SIM-kortet sitter på sidan av telefonen. Det följer med ett litet verktyg som du använder för att öppna SIM-korthållaren. Det går bra med ett gem också. Låst till Telenor innebär att du bara kan använda den med ett abonnemang från Telenor.
iphone 4 hänger inte med snart iphone 5s !
Niklas; även kontankort hos telenor fungerar.
#3: Ah, jag kallar allt för abonnemang. 🙂
jag har inte abonemang på min iphone =) tankar den för 50kr i månade via comviq annars använder jag wifi som finns lite här och där =) viber whats app används flitigt … samt imessage