iPhone iFokus

iPhone

Etiketttips
Läst 2346 ggr
[SarahOhrn]
2013-06-09 07:54
0

iPhone VS Samsung?

Nu är detta ju en iPhone-grupp men någon kanske har koll på både Samsung och iPhone, jag är en Apple-nörd, har allt i Apple hemma och haft iPhone senaste åren MEN efter att ha testat Samsung Galaxy S4 är jag lite sugen på att byta… Varför är iPhone bättre? Någon som testat båda som kan ge för- och nackdelar?

[Jens]
2013-06-09 14:57
0

Jag tror det handlar mycket om vad man själv tycker. Här har du lite info mellan dessa två apparater:

http://versusio.com/se/apple-iphone-5-64gb-vs-samsung-galaxy-s4-32gb

Den fördel du har eftersom du har apple-produkter hemma så är det genast mycket lättare att ha en iphone för det mesta synkas automatiskt, som t ex anteckningar, adressbok, mejl, pages, m.m.

Niklas
2013-06-10 07:06
0

#0: Samsung Galaxy S4 är en nyare telefon så den är antagligen tekniskt bättre. Fast iPhone är iPhone. :-) Om du har köpt många appar är det en fördel att inte behöva göra det igen. Sen tror jag att för min del är det en fördel att iPhone inte är så stor.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

valorous.kid
2013-06-11 16:13
0

Jag tycker att IPhone är bättre :) En samsung S4 är så HIMLA stor! Det är nästan jobbigt :/ visst har en samsung fler vidgetar etc. Och låsskärmen är riktigt cool, men en IPhone är: lätt, snygg, snabb, asgrym! XD Tror att det är lättare att tröttna på en samsung..?

[Jens]
2013-06-11 18:32
0

Sedan så kom nyheten om iOS 7 igår som kan läsas på iphone.ifokus.se första sida. Grym design så valet är enkelt: iPhone 5 !!

[SarahOhrn]
2013-06-11 20:19
0

Det blev en Samsung! Trodde aldrig det skulle hända men den är friare, visserligen stor men lättare och hållbarare ändå. Gillar stor skärm. Osv. Lite trött på att Apple är så "låst". Trodde inte jag skule gilla Samsung så mkt so mjag faktiskt gör

Niklas
2013-06-11 20:46
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Kul att du är nöjd! 🙂 Hur menar du hållbarare?

[Jens]
2013-06-11 21:18
0

#5 Verkligen kul! Man gör ett val och känner man att man har det rätta framför sig så kan inget bli bättre. Lycka till!

[SarahOhrn]
2013-06-11 21:22
1

Men lite rädd är jag att jag kommer sakna iPhone men försent att ångra sig nu! ;)

Niklas
2013-06-11 21:24
0

Du kan ju byta tillbaks om några år ifall du ändrar dig. Fast du blir säkert nöjd. Det är många som gillar den mobilen.

[SarahOhrn]
2013-06-11 22:10
1

#9 Ja, om 2 år kan jag ju byta igen! ;) Haha. Det finns helt klart fördelar med Samsungen, en stor fördel är ju att den är väldigt fri och mycket appar och widhets Apple absolut inte har. Och fördel att den är lätt, man kan byta ut bara batteriet t ex om det blir dåligt, går inte sönder lika lätt osv. Men iPhonen har ju också fördelar…. ;P Men är så nytt så man vänjer sig nog vid Samsungen. Har ju iPaden iaf om jag får Apple-abstinens ;)