Hjälp med vattenskadad iPhone
Hej! Jag hade oturen och få min iphone vattenskada igår kväll nr jag duschade , först vart skärmen mörk och dum som ja var stängde jag inte av den. Sen dog dem totalt , efter nån timma började den lysa hel vittnen dog den igen efter ca 10 minuter . Jag har försökt blåsa ur vattnet och tagit bort de genomblöta simkortet , sen har den varit stendöd :'( finns det nått jag kan göra för att rädda den på egen hand ? Att tillägga är det en iphone 3GS :| snälla hjälp mig har smått panik
Här får du en hel tråd som handlar just om ditt problem =) Lycka till! http://iphone.ifokus.se/discussions/4d713f6db9cb46223905643c-om-du-tappar-iphone-i-vatten
lägg den i en burk med ris! det drar till sig gulliga asiater som fixar det åt dig :P
/Emilia
Jag gjorde ngt liknade häromdagen att min iphone hamnade i lite vatten, sedan lade jag den i en påse med ris, som jag har läst här på iphone iFokus, att man oxå kan göra, MEN det har inte fungerat, så min iphone verkar nu vara TOTALT stendöd. så i morgon åker jag och byter till en nyare Version. Har tills nu haft 3GS.
Sessan1
Hej: som ett mirakel från himlen så efter att jag laddat mobilen har den lyst och jag återställer den nu i itunes
Vad gjorde du med den?
Inget lät den ligga :P #5
Okej. Vad bra att det ordnade sig.